Certyfikowany terapeuta Metody Tomatisa®
Pedagog specjalny
Terapeuta integracji sensorycznej
Specjalista wczesnego wspomagania rozwoju
Terapeuta ręki w zakresie integracji sensorycznej
Absolwentka studiów magisterskich i podyplomowych na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
Posiada kwalifikacje do przeprowadzania diagnozy i terapii Integracji Sensorycznej. Uzyskała przygotowanie pedagogiczne do pracy w placówkach edukacyjnych, realizujących Wczesne Wspomaganie Rozwoju.
Posiada kwalifikacje do kompleksowego wspomagania rozwoju/wczesnej interwencji małego dziecka w wieku 0-7 lat zagrożonego niepełnosprawnością oraz dziecka o zaburzonym rozwoju. Ukończyła I stopień VIT (Wideotrening Komunikacji) oraz I stopień elementów metody Werbo – Tonalnej w terapii dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej.
Swoje wieloletnie doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w Mazowieckim Centrum Neuropsychiatrii w Zagórzu, Ośrodku Wsparcia Dziecka i Rodziny, Domu Dziecka, przedszkolach terapeutycznych, Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej. Ukończyła liczne kursy uzupełniające m. in. twórcze warsztaty plastyczne dla nauczycieli wychowania przedszkolnego, Szkolenie dla Ekspertów IV Ogólnopolskiej Olimpiady Kreatywności „Destination Imagination” oraz szkolenie z elementów muzykoterapii w Cognitus Centrum Szkoleń. Ukończyła certyfikowany kurs Terapii Ręki w teorii Integracji Sensorycznej oraz kurs w Fundacji „Okno” – „Obserwacja Kliniczna SI w aspekcie fizjoterapeutycznym”.
Brała udział w Konferencji Naukowo – Szkoleniowej Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Integracji Sensorycznej SI. Stale się rozwija i podnosi swoje kwalifikacje. Jest terapeutą przetwarzania słuchowego Metodą Tomatisa®, wpisanym na listę certyfikowanych specjalistów Metody Tomatisa® na oficjalnej stronie www.tomatis.com .
Psycholog
Psychoterapeuta poznawczo – behawioralny
Specjalista wczesnego wspomagania rozwoju dziecka
Absolwentka psychologii na SWPS Uniwersytecie Humanistycznospołecznym w Warszawie. Ukończyła studia podyplomowe ,,Wczesna interwencja i wspomaganie rozwoju dziecka od 0 do 6 r.ż.’’ na SWPS oraz studia podyplomowe ,,Przygotowanie pedagogiczne’’ w Uczelni Nauk Społecznych w Łodzi. Należy do Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej.
Ukończyła również liczne szkolenia i kursy m.in: Poradnictwo psychologiczne, Terapia ręki – wspomaganie pisania i umiejętności motorycznych, Trening Umiejętności Społecznych (TUS) terapia grupowa dzieci ze spectrum autyzmu, Pierwsza pomoc psychologiczna, Diagnoza funkcjonalna dziecka z zaburzeniami rozwoju w wieku przedszkolnym – narzędzia VB -MAPP / PEP, Mutyzm wybiórczy z podstawami alternatywnych sposobów komunikacji z dzieckiem niepełnosprawnym, Diagnozowanie dysleksji rozwojowej, Diagnoza ADHD i zaburzeń współwystępujących z zastosowaniem Zestawu Kwestionariuszy CONNERS 3, Jak sobie radzić z zachowaniami trudnymi u uczniów ze spektrum autyzmu, Jak pracować z echolalią u dzieci z ASD.
W poradni Stacja Reakcja zajmuje się psychoterapią indywidualną i terapią psychologiczną.
Terapeuta pedagogiczny
Glottodydaktyk i glottoterapeuta
Logopeda
Terapeuta TUS
Terapeuta ręki
Terapeuta komunikacji (komunikacja pozawerbalna)
Terapeuta i trener specyficznych trudności szkolnych (czytanie i pisanie)
Diagnosta MOXO (ADHD)
Absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogicznej ZNP na kierunku – Wychowanie przedszkolne oraz Terapia Pedagogiczna z doradztwem zawodowym. Ukończyła również Studia Podyplomowe na kierunku Logopedia w Wyższej Szkole Menadżerskiej oraz Podyplomowe Studium Glottodydaktyczne w Polonicum Uniwersytetu Warszawskiego.
Brała udział m.in w kursach Terapia Ręki, Trening Umiejętności Społecznych, Glottodydaktyka prof. Rocławskiego, Diagnoza i Terapia Dysleksji, MOXO.
Ukończyła liczne szkolenia i kursy dotyczące funkcjonowania dziecka w środowisku szkolnym w kontekście trudności edukacyjnych (grafomotoryka, dysleksja, dysgrafia, dyskalkulia, zaburzenia koncentracji i uwagi), komunikacji (w tym AAC i PODD) oraz spectrum autyzmu.
Swoje doświadczenie w pracy dziećmi, młodzieżą i dorosłymi zdobywała pracując w warszawskich przedszkolach i szkołach jako terapeuta i nauczyciel wspomagający, szkole specjalnej jako terapeuta i wychowawca oraz szkołach językowych jako lektor jpjo. W wolnych chwilach pisze książki dla dzieci i spotyka się z małymi czytelnikami na warsztatach wykorzystując metodę storytellingu.
W pracy terapeutycznej stara się stwarzać indywidualną, kreatywną przestrzeń dla każdego dziecka. Zajęcia przygotowuje w oparciu o zainteresowania i potrzeby dzieci integrując poznane metody i techniki terapeutyczne.
Pedagog specjalny
Terapeuta integracji sensorycznej
Terapeuta TUS
Terapeuta ręki
Absolwentka Pedagogiki Specjalnej na kierunku Edukacja i Rehabilitacja Osób Niepełnosprawnych Intelektualnie oraz Pedagogiki Wczesnoszkolnej i Przedszkolnej na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
Ukończyła studia podyplomowe na kierunku Integracja Sensoryczna w Centrum Integracji Sensorycznej w Warszawie oraz Pedagogikę Terapeutyczno – Leczniczą.
Brała udział w kursach takich jak Certyfikowany Kurs Terapii Ręki, Trening Umiejętności Społecznych, Sensoplastyka, ABC Autyzmu. Swoje doświadczenie w pracy dziećmi i młodzieżą zdobywała m. in. pracując w Przedszkolach Terapeutycznych, Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej.
Aktualnie pracuje w Zespole Szkół Specjalnych nr 78 w Instytucie – Pomnik Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie.
Nauczyciel Dyplomowany
Logopeda
Neurologopeda
Doświadczona nauczycielka wychowania przedszkolnego, logopeda oraz neurologopeda. Ukończyła studia magisterskie z Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej na Uniwersytecie Łódzkim, a także szereg studiów podyplomowych: Logopedia na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim w Olsztynie, Neurologopedia na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu, Organizacja i Zarządzanie Oświatą na Uniwersytecie Warszawskim oraz Pedagogika Leczniczo-Terapeutyczna w Wyższej Szkole Nauk Pedagogicznych w Warszawie. Od ponad 12 lat pracuje z dziećmi, pomagając im w rozwijaniu umiejętności językowych i pokonywaniu trudności komunikacyjnych.
Posiada szerokie doświadczenie w pracy z dziećmi, zdobyte podczas pracy w przedszkolach oraz wolontariatu w Klinice “Budzik”. W terapii stosuje holistyczne podejście z naciskiem na indywidualne potrzeby każdego dziecka, wykorzystując innowacyjne metody nauczania i techniki pedagogiczne.
Uczestniczyła w licznych szkoleniach i konferencjach, aby stale podnosić swoje kwalifikacje i wprowadzać nowe, skuteczne metody terapeutyczne do swojej praktyki, m.in. „Efektywne metody terapii rotacyzmu” (Dobra Kadra), „Diagnoza i terapia wad wymowy” (Yoda), „Co robić gdy małe dziecko nie mówi” (Dobra Kadra).
W gabinetach Stacja Reakcja prowadzi konsultacje, diagnozy i terapie logopedyczne oraz neurologopedyczne, usprawniając motorykę małą, rozwijając słownik czynny oraz bierny, wspomagając wywoływanie prawidłowej realizacji głosek u dzieci, ich utrwalanie i automatyzowanie wspierając tym samym umiejętności komunikacyjne.
Czerpie ogromną radość z pracy z dziećmi. Osiąganie przez podopiecznych sukcesów w terapii logopedycznej traktuje jak własne sukcesy, co motywuje do ciągłego doskonalenia swoich umiejętności i metod pracy.
Logopeda
Neurologopedia
Teolog
Absolwentka studiów magisterskich na kierunku Teologii Kultury oraz Studiów Podyplomowych z Logopedii na UKSW w Warszawie. Swoją pracę dyplomową poświęciła diagnozie wczesnych objawów autyzmu. Na stanowisku pomocy nauczyciela, brała udział we wszystkich zajęciach grupowych prowadzonych przez psychologów, pedagogów i logopedów m.in. Trening Umiejętności Społecznych , Muzykoterapia , zajęcia prowadzone metodą Knill, grupowe zajęcia logopedyczne, zajęcia dydaktyczne realizowane według podstawy programowej wychowania przedszkolnego zgodnie z Rozporządzeniem MEN. Absolwentka studiów podyplomowych w zakresie Przygotowania Pedagogicznego w Wyższej Szkole Edukacji Zdrowotnej i Nauk Społecznych w Łodzi.
Jej największą pasją jest muzyka, kocha śpiew, jak sama mówi muzyka pomaga przełamywać bariery, pomaga w trudnych chwilach, poprawia nastrój. Ćwiczenia muzyczne, zwłaszcza wokalne, mają pozytywny wpływ na usprawnienie aparatu artykulacyjnego oraz budowanie swobodnej wypowiedzi. Kilka lat współpracowała z chórem akademickim, od dziecka brała udział w różnych konkursach muzycznych, zdobywając nagrody i wyróżnienia. Doskonali głos, uczestnicząc w zajęciach z improwizacji wokalnej.
Swoje doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą zdobywała m.in. na stanowisku pomocy nauczyciela, w przedszkolach terapeutycznych i integracyjnych, Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej. Stale podnosi swoje kwalifikacje uczestnicząc w licznych szkoleniach.
Psycholog
Absolwentka psychologii o specjalności klinicznej w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie
Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w Poradniach Psychologiczno-Pedagogicznych, Przedszkolu a także Ośrodku Leczenia Zaburzeń Odżywiania. Stale podnosi swoje kwalifikacje poprzez udział w szkoleniach kwalifikacyjnych i doskonalących.
W swojej pracy terapeutycznej korzysta ze sprawdzonych technik dedykowanych dzieciom i młodzieży z zaburzeniami neurorozwojowymi. W pracy z dzieckiem kieruje się podejściem holistycznym, skupia się na relacji z dzieckiem, współpracę z rodzicami a także innymi specjalistami uczestniczącymi we wspieraniu rozwoju dziecka. Do każdego z młodych pacjentów podchodzi indywidualnie, prowadząc zajęcia zgodnie z jego potrzebami i możliwościami. W pracy terapeutycznej stara się wydobyć naturalny potencjał dziecka, jego kompetencje, kształtować mocne strony i pewność siebie.
Psycholog
Absolwentka psychologii o specjalności klinicznej na Uniwersytecie Warszawskim. Obecnie w trakcie szkolenia psychoterapeutycznego w nurcie integracyjnym w Szkole Psychoterapii Dialog.
Ukończyła I stopień TSR w Centrum Terapii Skoncentrowanej na rozwiązaniach, staż w Ośrodku Terapeutycznym dla Dzieci, staż kliniczny organizowany przez NZOZ Psychomedic, a także szkolenie w zakresie „Terapia dzieci ze spektrum autyzmu”, „Seksualność osób z niepełnosprawnością intelektualną i spektrum autyzmu” oraz „ Szkolenie wprowadzające do ADOS-2”.
Od początku jej droga zawodowa skupiała się na pracy z dziećmi. Przygodę w pracy z najmłodszymi rozpoczęła pracując jako psycholog w przedszkolu, gdzie miała możliwość obserwowania dzieci na poszczególnych etapach rozwoju. Obecnie zajmuje się terapią dzieci, które doświadczają trudnych emocji, niskiego poczucia własnej wartości, a także braku motywacji. Pracuje z dziećmi zmagającymi się z różnego rodzaju zaburzeniami m.in. spektrum autyzmu, ADHD oraz z dziećmi, których rozwój przebiega harmonijnie. Prowadzi terapię indywidualną oraz Trening Umiejętności Społecznych. Swoje doświadczenie zdobywała z przedszkolach ogólnodostępnych jak i terapeutycznych, prywatnych gabinetach psychologicznych dla dzieci i młodzieży.
Szczególnie istotne w pracy terapeutycznej jest dla Pani Aleksandry zbudowanie bezpiecznej przestrzeni, w której w formie zabawy i z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb każdego dziecka, towarzyszy w rozwoju emocjonalno-społecznym.
Stara się nieustannie rozwijać oraz podnosić własne kompetencje poprzez udział w różnorodnych stażach oraz kursach uzupełniających i szkoleniach.
Psycholog
Terapeuta TUS
Absolwentka jednolitych studiów magisterskich na kierunku Psychologia – ze specjalnością kliniczną w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
Certyfikowany praktyk metod Psychoterapii Krótkoterminowej Skoncentrowanej na Rozwiązaniach: „Kid’s Skills – Dam Radę” oraz „I’m Proud of You – Jestem z Ciebie Dumny”. Terapeuta w zakresie Treningu Umiejętności Społecznych TUS.
Posiada kilkuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi, które zdobyła w przedszkolach integracyjnych i międzynarodowych – pracując z dziećmi w normie rozwojowej, oraz mającymi różnorakie zaburzenia i trudności rozwojowe. Aktualnie pracuje na stanowisku psychologa i terapeuty w przedszkolu integracyjnym w Warszawie, prywatnych gabinetach dla dzieci i młodzieży.
W swojej pracy stosuje skuteczne metody zgodne z aktualną wiedzą naukowa. Wykorzystuje techniki podążające za dzieckiem i skupione na jego potrzebach. Swoje działania opiera na relacji z pacjentem, kierując się indywidualnym podejściem do każdej jednostki.
Pracuje na zasobach i mocnych stronach dziecka.
Stosuje podejście holistyczne współpracując z rodzicami i specjalistami z różnych dziedzin. W gabinetach Stacja Reakcja zajmuje się indywidualną terapią psychologiczną dzieci i młodzieży oraz grupowym treningiem – TUS.
Stale poszerza swoje kompetencje poprzez liczne kursy i szkolenia.
Fizjoterapeuta
(w szczególności zajmuje się fizjoterapią w zakresie wad rozwojowych postawy dzieci i młodzieży) Terapeuta integracji sensorycznej
Absolwentka Fizjoterapii ukończonej w Wyższej Szkole Rehabilitacji w Warszawie Swoje doświadczenie zdobywała podczas staży i praktyk w: Integracyjnej Szkole Podstawowej nr 339 w Warszawie, Instytucie Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie, MIRAI Clinic w Otwocku, Specjalistycznym Centrum Medycznym im. św. Jana Pawła II w Polanicy Zdrój, LUX MED Onkologia- Centrum Rehabilitacji, Narodowym Instytucie Geriatrii, Reumatologii i Rehabilitacji im. prof. dr hab. med. Eleonory Reicher.
Podczas pracy z pacjentem wykorzystuje techniki: masażu, mobilizacji stawowej, ćwiczeń, stretching, elementy terapii PNF oraz terapii czaszkowo krzyżowej a także elementy terapii SI. Do każdego pacjenta dostosowuje indywidualny, holistyczny plan terapii. Stale podnosi swoje kwalifikacje uczestnicząc w licznych konferencjach oraz szkoleniach z zakresu fizjoterapii. W gabinetach Stacja Reakcja zajmuje się fizjoterapią dzieci i młodzieży oraz integracją sensoryczną.
Prywatnie, poza fizjoterapią znajduje radość w kolekcjonowaniu płyt winylowych oraz w dbaniu i kolekcjonowaniu egzotycznych roślin.
Dogoterapeuta
Arteterapeuta
Nauczyciel jogi
Nazywam się Zosia Skoczek, ukończyłam studia magisterskie na kierunku Edukacja Artystyczna z Arteterapią na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Aktualnie, jestem studentką na kierunku Relaksacja i Joga na warszawskiej Akademii Wychowania Fizycznego.
Razem z moim pieskiem – Uną stanowimy zespół i realizujemy się w pracy z drugim człowiekiem. Osobiście bardzo lubię obserwować i wspierać rozwój dużych i małych ludzi. Wiecznie głodna Una, uwielbia pracę z ludźmi, kocha robić sztuczki oraz chętnie bierze udział w zabawach aktywizujących. Zawsze z dużym zaangażowaniem towarzyszy mi w pracy.
Jako zespół zdobyłyśmy uprawnienia potwierdzone certyfikatem w fundacji Stowarzyszenie Zwierzęta Ludziom. Prywatnie pasjonuję się jogą i uważnością. Posiadam doświadczenie w pracy z dziećmi zdobyte na wyjazdach wakacyjnych oraz w szkołach, wszystko czego się nauczę staram się wykorzystywać w pracy z drugim człowiekiem. Razem z Uną gorąco zapraszamy na nasze zajęcia!